لیست قیمت محصولات قطران اتصال 

شرکت قطران اتصال در سال 1370 و با هدف رفع نیاز کشور به محصولات پلی اتیلن و محصولات قطران اتصال ، در زمینه لوله و اتصالات، تأسیس گردید. کارخانه این شرکت، پس از جابه جایی از تهران، در سمنان با زیربنایی با مساحت تقریبی 12 کیلومتر مربع، شروع به فعالیت کرد. شرکت قطران اتصال به دو بخش تقسیم می شود. بخش اول تولید کننده انواع لوله های پلی اتیلن می باشد و با نام پلی اتیلن سمنان شناخته می شود. بخش دوم تولید کننده انواع اتصالات بوده و تحت عنوان قطران اتصال فعالیت دارد .

با توجه به کاهش منابع آبی در مناطق مختلف و اهمیت انتقال آب و همچنین افزایش نیاز به دفع فاضلاب، نیاز به لوله و اتصالات همواره رو به افزایش است. محصولات قطران اتصال و پلی اتیل سمنان با تأمین نیاز کشور در این زمینه، کمک بزرگی به انتقال آب و دفع فاضلاب نموده اند. در واقع شرکت قطران اتصال با فعالیت در زمینه تولید محصولات پلی اتلین، تأمین کننده لوله و اتصالات برای شبکه های آب، فاضلاب و گاز می باشد.

شرکت قطران اتصال سالانه 30000 تن لوله و اتصالات در انواع مختلف را تولید می کند. محصولات تولیدی در قسمت اتصالات، شامل اتصالات جوشی فاضلابی، اتصالات جوشی فشار قوی، اتصالات پیچی، الکتروفیوژن‌ها، تی اف‌ها و رایزر هستند.

شما می توانید لیست قیمت محصولات قطران اتصال به همراه قیمت آن ها را، که در انتهای این مقاله گذاشته شده است، مشاهده کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از طریق شماره های زیر، با ما در بازار اتیلن، تماس بگیرید.

09125970684
02133977298
02133947641

کیفیت محصول در قطران اتصال

محصولات قطران اتصال با بهره گیری از به روزترین و پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا تولید می شوند . در کنار آن، پلی اتیلن سمنان با الگو قرار دادن استاندارد ISO 9001-2008 ، همواره در جهت جلب رضایت مشتری و بهبود سازمان، کوشیده است. متخصصان تولید نیز در این شرکت با به روز رسانی اطلاعات خود و مجموعه و همچین متعهد بودن به اخلاقیات کاری و با کمک ماشین آلات پیشرفته و مواد اولیه مناسب، توانسته اند محصولات بسیار با کیفیتی را در بخش های مختلفی چون آبیاری، فاضلاب، آبرسانی و گاز تولید کنند.

رزومه قطران اتصال

محصولات قطران اتصال و پلی اتیلن سمنان در پروژه های بزرگ و بسیار مهمی به کار رفته اند .به همین دلیل، این شرکت در لیست بهترین های این صنعت قرار گرفته است. از جمله ی این پروژه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

– بزرگترین پروژه مسکونی سال 1392، پروژه زیتون واقع در منطقه 22 تهران

– پروژه بزرگراه طبقاتی شهید صدر

– پروژه مسکونی پردیس فازهای 5 تا 9

با اینکه نمونه های زیادی در این مورد وجود دارد، ما به همین چند مورد جهت نشان دادن کیفیت محصولات، اکتفا خواهیم کرد.

گواهی نامه ها

در ادامه به معرفی تعدادی از گواهی نامه های شرکت پلی اتیلن خواهیم پرداخت. محصولات قطران اتصال تحت این گواهی ها تولید می شوند.

  • تأییدیه وزارت کشاورزی
  • گواهی نامه فنی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی
  • مجوز عرضه لوازم و تجهیزات آبیاری تأ
  • ییدیه شرکت ملی گاز
  • گواهی نامه تأیید صلاحیت آزمایشگاه مرجع اداره
  • گواهی استاندارد
  • پروانه بهره برداری استاندارد
  • گواهی عضویت در انجمن لوله و اتصالات پلی اتیلن
  • گرید A درتولید لوله های پلی اتیلن

-شرکت قطران اتصال برای فروش محصولات خود در سراسر ایران نمایندگی هایی را در نظر گرفته است. بازار اتیلن بهترین نمایندگی که امکان خرید محصولات قطران اتصال را برای مشتریان فراهم می کند

بازار اتیلن  امکان خرید محصولات این شرکت را به صورت نقد و اقساط فراهم می کند. همچنین شرکت ما خدمات نصب و راه اندازی محصولات قطران اتصال را نیز ارائه می دهند.

لیست قیمت محصولات قطران اتصال شامل لوله ها و اتصالات پلی اتیلن می شود. لوله های پلی اتیلن قطران اتصال در انواع مختلف از سایز 6 میلی متر تا 500 میلی متر در کلیه رده های فشاری تولید می‌شوند. اتصالات پلی اتیلن قطران اتصال نیز شامل انواع مختلف اتصالات جوشی، اتصالات الکتروفیوژن، اتصالات پیچی، اتصالات TF و رایزر می شود.

برای مشاهده لیست قیمت کامل محصولات قطران اتصال می توانید به لیست قیمت محصولات قطران اتصال مراجعه کنید.

لیست قیمت محصولات قطران اتصال در بازار اتیلن

لیست قیمت محصولات قطران اتصال به صورت دوره ای توسط ما منتشر می‌شود. آخرین لیست قیمت محصولات قطران اتصال در تاریخ 15 شهریور 1402 منتشر شده است.

توجه داشته باشید که قیمت محصولات قطران اتصال ممکن است با توجه به عوامل مختلفی مانند نوسانات قیمت مواد اولیه، نرخ ارز و سایر عوامل تغییر کند.

برای دریافت کاتالوگ لیست کامل و قیمت ها، بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

برای اطلاع از قیمت ها ، ارتباط با ما و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

09125970684
02133977298
02133947641

فروشگاه بازار اتیلن بهترین مشاوران در امر طراحی فضای سبز وگلخانه را در اختیار شما قرار می دهد.