لیست قیمت محصولات پارس خاور

یکی از بهترین شرکت‌های فعال در زمینه تولید لوله و اتصالات پلیمری و پلی اتیلن شرکت پارس خاور است. مصرف بی رویه آب در صنعت کشاورزی سبب شد که محصولات پارس خاور در زمینه شیرآلات با هدف حفظ منابع آب و ذخایر آبی کشور در ایران تولید گردند. امروزه پارس خاور به عنوان یکی از قطب های شیر آلات، اتصالات و لوازم مرتبط با کشاورزی و آبیاری و انتقال آب شناخته می شود.

شرکت پارس خاور سال 1361، فعالیت خود را در تهران و با ساخت قالب، آغاز کرد و سپس به شهر صنعتی قزوین انتقال یافت. پارس خاور پس از مدتی به طراحی و ساخت ابزارهای تخصصی، روی آورد. ساخت لوازم پزشکی را در سال 1365، ابزار های برش کابل را در سال 1368 و ساخت شیرآلات،  اتصالات و لوازم مرتبط با کشاورزی و آبیاری و انتقال آب را در سال 1371 آغاز نمود.

محصولات پارس خاور شامل موارد زیر می باشد :

  • انواع شیر کشویی
  • رابط کولار حوادث
  • شیر بال ولو
  • شیر تک ضرب یا بال ولو پلیمری
  • انواع شیر فلکه کشویی
  • انواع کمربند دنده
  • کمربند لولایی

طیف محصولات پارس خاور بسیار وسیع و گسترده است به طوری که می توان انواع مختلفی از محصولات در زمینه های لوازم پزشکی، برش کابل ، آبیاری،کشاورزی و انتقال آب را، در لیست محصولات این شرکت پیدا کرد. شیر آلات پلیمری و پلی اتیلن و سایر تولیدات مربوط به کشاورزی شرکت پارس خاور، به کمک کشاورزان آمدند و همزمان با ساده کردن کار ها، هزینه ها را نیز کاهش دادند. در واقع با کاهش مصرف آب، کمک بزرگی در کاهش هزینه ها و حفظ دخایر آبی کشور محسوب می شوند.

شیرآلات پلیمری پارس خاور در دو بخش زیر و تحت تأییدیه های جهاد کشاورزی و استاندارد ایران، تولید می شوند :

  1. شیر توپی
  2. شیر فلکه کشویی

شما می توانید لیست محصولات پارس خاور به همراه قیمت آن ها را، که در انتهای این مقاله آمده است، مشاهده کنید. در صورت نیاز به  اطلاعات بیشتر و یا خرید محصول، می توانید از طریق شماره های زیر، با ما در بازار اتیلن، تماس بگیرید.

09125970684
02133977298
02133947641

کیفیت محصولات پارس خاور

محصولات پارس خاور توسط تیمی متخصص تولید و به بازار عرضه می گردند. پارس خاور با بهره گیری از بهترین مواد اولیه و همچنین با استفاده از اطلاعات روز دنیا، توانسته است محصولات بسیار باکیفیتی را در زمینه لوازم پزشکی، برش کابل و شیر آلات پلیمری و پلی اتیلن تولید کند.

گواهی نامه ها

در ادامه به معرفی تعدادی از گواهی نامه های شرکت پارس خاور خواهیم پرداخت. این گواهی ها جهت افزایش راندمان تولید و همینطور کیفیت محصول اخذ گردیده اند. این محصولات تحت گواهی های زیر تولید می شوند :

  • پروانه ساخت محصول سم چین
  • پروانه ساخت مایع خوران و قرص خوران دامی
  • پروانه ساخت انواع سرنگ نیمه اتوماتیک و اتوماتیک چندبار مصرف
  • گواهی نامه ISO 45001:2018
  • گواهی نامه ISO 10668:2010
  • گواهی نامه ISO 10004:2018
  • گواهی نامه 14001:2015

محصولات پارس خاور را می توان به شرح زیر دسته بندی کرد:

لوله و اتصالات پلی اتیلن: این محصولات در انواع مختلف برای مصارف کشاورزی، صنعتی و ساختمانی تولید می شوند. لوله های پلی اتیلن پارس خاور از مواد اولیه با کیفیت و با رعایت استانداردهای ملی و بین المللی تولید می شوند.

شیرآلات پلی اتیلن: این محصولات در انواع مختلف برای مصارف کشاورزی، صنعتی و ساختمانی تولید می شوند. شیرآلات پلی اتیلن پارس خاور از مواد اولیه با کیفیت و با رعایت استانداردهای ملی و بین المللی تولید می شوند.

ابزارهای برش کابل: این ابزارها برای برش کابل های برق در انواع مختلف تولید می شوند. ابزارهای برش کابل پارس خاور از مواد اولیه با کیفیت و با رعایت استانداردهای ملی تولید می شوند.

سرنگ های دامپزشکی: این سرنگ ها برای تزریق دارو و مواد دیگر در انواع مختلف تولید می شوند. سرنگ های دامپزشکی پارس خاور از مواد اولیه با کیفیت و با رعایت استانداردهای ملی تولید می شوند.

ابزارهای تخصصی کابل برق: این ابزارها برای انجام عملیات مختلف بر روی کابل های برق در انواع مختلف تولید می شوند. ابزارهای تخصصی کابل برق پارس خاور از مواد اولیه با کیفیت و با رعایت استانداردهای ملی تولید می شوند.

شیرآلات ساختمانی: این محصولات در انواع مختلف برای مصارف ساختمانی تولید می شوند. شیرآلات ساختمانی پارس خاور از مواد اولیه با کیفیت و با رعایت استانداردهای ملی تولید می شوند.

محصولات پارس خاور در بازارهای داخلی و خارجی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و کیفیت و دوام آن ها مورد تایید کاربران قرار گرفته است.

برای دریافت کاتالوگ لیست کامل و قیمت محصولات ، بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

برای اطلاع از قیمت ها ، ارتباط با بازار اتیلن و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

09125970684
02133977298
02133947641

فروشگاه بازار اتیلن بهترین مشاوران در امر طراحی فضای سبز وگلخانه را در اختیار شما قرار می دهد.