پارس پولیکا

پارس پولیکا یکی از مطرح ترین واحد های تولیدی در زمینه ساخت لوله و اتصالات پی وی سی است. این شرکت با نیم قرن سابقه، محصولات با کیفیت و مطابق با استاندارد های روز دنیا را تولید و در بازار عرضه می‌کند. از ویژگی های مهم کارخانه پارس پولیکا می‌توان به کنترل و ارزیابی دقیق محصولات در آزمایشگاه های مدرن و مجهز اشاره کرد. هم چنین این واحد تولیدی از کمپانی DAS گواهینامه نظام مدیریت ایمنی و بهداشت را اتخاذ کرده است.

نمایندگی پارس پولیکا

شرکت بازار اتیلن با چندین سال سابقه در زمینه عرضه لوله  پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن محصولات مشابه نظیر شیر های پلی اتیلن و PVC فعالیت می‌کند. هم چنین این شرکت  مایندگی پارس پولیکا، پلی رود اتصال (پلی رود) و اصفهان پلاست را هم بر عهده دارد و محصولات پارس پولیکا را با مناسب ترین قیمت عرضه می‌کند.

محصولات پارس پولیکا:

محصولات پارس پولیکا شامل لوله و اتصالات سخت یو پی وی سی است که در صنایع آبرسانی، فاضلاب، کشاورزی، ساختمانی، تهویه مطبوع، آبیاری و سایر صنایع کاربرد دارد.

لوله‌های پارس پولیکا در بازار اتلین:

لوله‌های پارس پولیکا از جنس پلی وینیل کلرید (PVC) سخت ساخته می‌شوند که ماده‌ای غیرقابل اشتعال، غیرسمی و پایدار در برابر خوردگی است. این لوله‌ها در کلاس‌های فشار PN 10، PN 16 و PN 20 تولید می‌شوند و برای انتقال آب، فاضلاب، گاز و سایر سیالات مناسب هستند. بازار اتلین ارائه دهنده محصولات پارس پولیکا با مناسب ترین لیست قیمت جهت دریافت کاتولوگ قیمت با ما تماس بگیرید.

اتصالات پارس پولیکا:

اتصالات پارس پولیکا از جنس پلی وینیل کلرید (PVC) سخت ساخته می‌شوند و برای اتصال لوله‌های یو پی وی سی به یکدیگر استفاده می‌شوند. این اتصالات در انواع مختلفی مانند زانو، سه راه، چهار راه، تبدیل، بوشن و درپوش تولید می‌شوند.

لیست قیمت اتصالات پارس پولیکا

برای اطلاع از لیست قیمت اتصالات پارس پولیکا فایل PDF زیر را بارگذاری کنید.

برای اطلاع از قیمت ها ، ارتباط با ما و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

09125970684
02133977298
02133947641

فروشگاه بازار اتیلن بهترین مشاوران در امر طراحی فضای سبز وگلخانه را در اختیار شما قرار می دهد.

محصولات پارس پولیکا

محصولات پارس پولیکا مطابق با استاندارد های روز دنیا تولید می‌شوند. هم چنین به علت ارزیابی های کیفی و دقیقی که در آزمایشگاه های مجهز روی این محصولات صورت می‌گیرد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
برخی از محصولات این شرکت عبارتند از :
• دریچه بازدید پیچی
• کلاهک
فلنج
• بوشن
• چهارراه
درپوش
سیفون
• سه راه تبدیل
• منهول
• سه راه بازدید پیچی
• کفشور
تبدیل
سه راه
زانو
لوله

درپوش پارس پولیکا

از درپوش ها جهت مسدود کردن، ایمنی و مواردی از این قبیل استفاده می‌کنند. درپوش ها جنس های مختلفی دارند از جمله پلاستیکی، فلزی، سیلیکونی و پلی اتیلنی که انواع پلی اتیلنی آن به علت مقاومت بالا در برابر سایش و ضربه کاربرد بیشتری دارند. این محصول با نام کورکن، درب و کلاهک نیز در بازار شناخته می شود.
جهت استعلام قیمت درپوش 25 پلی اتیلن از بازار اتیلن با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

سه راه فاضلابی پارس پولیکا

سه راه فاضلابی همان طور که از نامش پیداست، متشکل از سه خروجی است که اولین خروجی آن به لوله آب یا فاضلاب متصل می‌شود و دو خروجی دیگر در امتداد ورودی اصلی قرار می‌گیرند. سه راه فاضلابی انواع مختلفی دارد که شامل پیچی یا رزوه ای، پلی اتیلن جوشی و الکتروفیوژن است.
مواد اولیه پلی اتیلن به کار رفته در سه راه فاضلابی، مقاومت و ماندگاری این محصول را افزایش می‌دهد. هم چنین این محصول دارای خاصیت اسیدی است و همین امر موجب کاربرد بسیارآن در صنایع مختلف می‌شود.
شما می‌توانید جهت خرید سه راه 45 درجه فاضلابی با کارشناسان مجموعه بازار اتیلن تماس حاصل فرمایید.

زانو پارس پولیکا

از زانوها زمانی که بخواهیم مسیر لوله را منحرف کنیم استفاده می‌کنیم. به طور مثال وقتی مسیر اولیه لوله به شکل عمودی است و می‌خواهیم آن را به صورت افقی تغییر مسیر دهیم از این محصول استفاده می‌کنیم. این محصول در دو زاویه 90 درجه و 45 درجه ساخته می شوند که از 87.5 برای ایجاد زاویه 90 درجه و از نوع 45 آن برای زاویه 45 درجه استفاده می‌شود.
جهت خرید زانوی 90 درجه فشار قوی و زانوی 90 درجه فاضلابی می‌توانید با مجموعه بازار اتیلن ارتباط برقرار کنید.

عرضه فلنج پارس پولیکا

ازاین محصول برای اتصال شیرآلات و لوله ها استفاده می‌شود. فلنج ها به شکل قطعات دیسکی هستند که به وسیله پیچ و مهره فرآیند اتصال صورت می‌گیرد. انواع مختلفی از این محصول وجود دارد که یکی از آن ها فلنج جوشی است.
شرکت بازار اتیلن فلنج جوشی سایز 60 را با قیمت و کیفیت مناسب عرضه می‌کند که می‌توانید برای تهیه آن با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.