محصولات اصفهان پلاست + لیست قیمت

گروه توليدی اصفهان پلاست در سال ۱۳۷۶ با هدف صرفه جویی در مصرف آب های کشاورزی، فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات اصفهان پلاست آغاز کرد. در سال های اولیه، کار خود را با توليد لوله های یک لايه هيدرو فلو شروع کرد. در سال ۱۳۸۲ محصول دیگری به نام لوله های پلی اتيلن در سايز های ۱۶ تا ۳۱۵ را به توليدات خود اضافه کرد.

در سال ۱۳۸۵ برای تکميل توليدات خود با استفاده از تکنولوژي روز دنيا، خطوط توليد نوار آبياري قطره ای را با ضخامت و آب دهی های مختلف، راه اندازي کرد. سپس در سال ۱۳۸۶ برای  بالا بردن سطح کمی و کيفی محصولات خود، لوله های سه لایه هیدرو فلو را به محصولات خود افزود. اصفهان پلاست در سال ۱۳۸۹ نيز توليد کليه اتصالات قطره اي و پلي اتيلن در سایزهای مختلف رابه توليدات خود اضافه نموده است و همچنین با تولید اتصالاتی انحصاری، توانسته است سهم بالایی در نوآوری را در این زمینه به خود اختصاص دهد.

این شرکت در سال ۱۳۹۱ بعد از 18 ماه تحقیق و آزمایش های متعدد و سخت گیرانه موفق شد فیلتر های دیسکی را تولید و بومی سازی کند. اصفهان پلاست اولین تولید کننده این محصول می باشد. با تولید محصولات اصفهان پلاست کمک شایانی در بی نیاز شدن از واردات این محصول به کشور عزیزمان شد. بعد از تولید این محصول فیلتراسیون تمام اتوماتیک را به تولیدات خود اضافه نمود.

محصولات شرکت اصفهان پلاست متوقف نشد و در سال ۱۳۹۲ با تولید نسل جدید لوله های پلی اتیلن نیوفیت بار دیگر سربلند شد و در زمینه تولید کنند موفق لقب های بسیاری کسب کرد. این شرکت با بهره گیری از دانش روز دنیا، متخصصان برجسته داخلی، مدیریت علمی و برنامه ریزی مدون ومشخص، در سال هاي آينده نيز توليدات بيشتري را به منظور خدمات بهتر به کشاورزان عزيز و همکاران گرامی ارائه نمايد و همچنان بتواند به عنوان تولیدکننده ای پیشتاز و پیشرو الگویی مناسب همانند همیشه برای سایرین و هم برندی معتبر و کیفیتی پایدار برای مصرف کنندگان گرامی باشد.

شما می توانید لیست محصولات اصفهان پلاست به همراه قیمت آن ها را، که در انتهای این مقاله آمده است، مشاهده کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از طریق شماره های زیر، با ما در بازار اتیلن، تماس بگیرید.

09125970684
02133977298
02133947641

گواهی نامه ها

در این بخش به معرفی تعدادی از گواهی نامه های شرکت اصفهان پلاست خواهیم پرداخت. محصولات اصفهان پلاست تحت این گواهی ها تولید می شوند.

  • تأییدیه وزارت کشاورزی
  • گواهی نامه فنی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی
  • مجوز عرضه لوازم و تجهیزات آبیاری
  • تأییدیه شرکت ملی گاز
  • گواهی نامه تایید صلاحیت آزمایشگاه مرجع اداره
  • گواهی استاندارد
  • پروانه بهره برداری استاندارد
  • گواهی عضویت در انجمن لوله و اتصالات پلی اتیلن
  • گرید A درتولید لوله های پلی اتیلن

محصولات اصفهان پلاست شامل موارد زیر می باشد :

نایلون های کشاورزی

تولیدکننده نایلون های مورد نیاز زمین های کشاورزی و پوشش های گلخانه ای می باشد. این نایلون ها ضد اشعه ماوراء بنفش، جاذب اشعه مادون قرمز خورشید، ضد الکتریسیته ساکن و ضد بخار و مه گرفتگی می ‌باشند.

نوار های آبیاری

اگر دنبال مرغوب ترین نوار های قطره ای می گردید حتما به  محصولات اصفهان پلاست مراجعه کنید زیرا محصولات این شرکت از بهترین نوع مواد اولیه تهیه می شوند که باعث طول عمر بیشتر این محصول شده و مقاومت آن را افزایش می دهد. از این نوار ها اکثرا در آبیاری نهالستان ها و مزارع ردیفی استفاده می شود.

لوله های پلی اتیلن

از دیگر محصولات اصفهان پلاست می توان به لوله های پلی اتیلن اشاره کرد. این محصول در دو سایز متفاوت تولید می‌ شود.

اتصالات پلی اتیلن

نوار های قطره ای اصفهان پلاست از بهترین نوع مواد اولیه تهیه می شوند به همین دلیل دوام بیشتر، عمر طولانی و در برابر حرارت و اشعه ماوراء بنفش از مقاومت بالایی برخوردارند. این نوار ها همانند نوار های آب یاری بیشتر در آبیاری نهالستان ها و مزارع ردیفی استفاده می شوند.

لوله های نیوفیت

اصفهان پلاست اولین و تنها تولیدکننده لوله های نیوفیت در ایران است. این لوله های در قطر های مختلف و در دو شاخه تولید می کند. اتصال این لوله ها به یکدیگر بسیار آسان می باشد. قطعات فلزی استفاده شده در این محصول از مرغوب ترین گالوانیزه ها هستند.

لیست قیمت محصولات اصفهان پلاست

برای مشاهده لیست قیمت کامل محصولات اصفهان پلاست می توانید به وب سایت بازار اتیلن مراجعه کنید.

لیست قیمت محصولات اصفهان پلاست شامل لوله ها و اتصالات پلی اتیلن، نوار آبیاری، فیلتر آبیاری، لوله نیوفیت، شیرهای آبیاری، لوله دریچه دار و نایلون کشاورزی می شود. که به صورت دوره ای توسط ما منتشر می‌شود.

آخرین لیست قیمت محصولات اصفهان پلاست در تاریخ 15 شهریور 1402 منتشر شده است.

توجه داشته باشید که قیمت محصولات اصفهان پلاست ممکن است با توجه به عوامل مختلفی مانند نوسانات قیمت مواد اولیه، نرخ ارز و سایر عوامل تغییر کند.

برای اطلاع از محصولات بیشتر و قیمت، بر دکمه دانلود کلیک کنید.

برای اطلاع از قیمت ها ، ارتباط با ما و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

09125970684
02133977298
02133947641

فروشگاه بازار اتیلن بهترین مشاوران در امر طراحی فضای سبز وگلخانه را در اختیار شما قرار می دهد.